wtorek, 12 lipca 2016

Góry na sportowo :)

hejka wszystkim :)!
Dziś chciałabym przybliżyć wam trochę moje wakacje :) Mianowicie w ostatnim czasie wybrałam się w góry chyba nie muszę wspominać jakie one są piękne.
  Gdziekolwiek bym nie była, cokolwiek bym nie widziała, myślami ciągle powracam do jednego miejsca. A gdy ktoś pyta mnie o najpiękniejszy, moim zdaniem, zakątek Europy to bez wahania i zupełnie szczerze odpowiadam: polskie Tatry.  Jak ubrać się w góry latem? Jak dobrać sprzęt i ubiór, by spełniły swoją rolę? Czym kierować się na zakupach, czy tylko ceną? Co zabrać ze sobą w góry na wycieczkę? Są to najczęstsze pytania jakie sami sobie zadajemy. Otóż ja zdecydowanie postawiłam na wygodę . Jak możecie zauważyć na sobie mam zwykły t-shirt wygodne czarne spodnie i oczywiście adidasy :) Ważne jest również aby mieć ze sobą jakąś bluzę czy kurtkę deszczową . Moje włosy postanowiłam spiąć w luźny koczek dzięki czemu włosy były na swoim miejscu i mi się nie plątały .









5 komentarzy:

  1. Wspaniałe widoki i extra rady, na pewno z nich skorzystam jadąc w sierpniu w góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękujemy i cieszymy się, że nasze porady się przydadzą :)

      Usuń
  2. Super masz te buty i w ogóle extra outfit :)

    OdpowiedzUsuń